A HEINZ EMELTE A TÉTET! ÍME, A VILÁG ELSŐ 3D DRAKULÁJA

A Heinz a világon elsőként 3D-s anamorf AR-reklámmal borzongatja az embereket halloween közeledtével.

  • A promóció a Heinz új [Scarily Good] Black Garlic Mayo fekete fokhagymás majonézének bevezetésére készült. Célja, hogy akik a promóció közelében járnak, megtapasztalják az egyedülálló technológiát, és betekinthessenek a hátborzongató kastély lakóinak életébe.
  • A neves kiterjesztett valóság-specialisták, a 3rockAR által kifejlesztett, 4K LED anamorf AR óriásplakát warp screen technológiáját használják, amely 2 mágikus HD tükörképernyőt kombinál a hatás elérése érdekében
  • Az úttörő technológiát a londoni King's Cross pályaudvaron mutatták be először

Az új [Scarily Good] Black Garlic Mayo megjelenésének megünneplésére a termék szakemberei egy extra kísérteties 3D anamorf AR-promóciót hoztak létre, amely lehetővé teszi, hogy azok, akik a kiállított promóció közelében járnak, megtapasztalják a világon egyedülálló technológiát.

Az érdeklődők egy életszerű, hátborzongató kastélyt láthatnak, amely kastély egy vámpírnak ad otthont, aki úgy tűnik, mintha éppen kibújna a képernyőből, és „Csokit, vagy csalunk” megszólítással örvendezteti a járókelőket, akik QR-kód beolvasásával nyerhetnek egy üveget a félelmetesen jó fekete majonézből.

OOH video with 4K LED technology.mov

MOV - 30 Mb

A JÖVŐ MEGÉRKEZETT - A REKLÁMOZÁS KÖVETKEZŐ SZINTJE

Az úttörő 4K LED anamorf AR óriásplakátot a 3rockAR szakértői fejlesztették ki, amelynek egyedülálló képernyő-technológiája két megdöntött HD Hero Magic Mirror képernyőt egyesít.

Az anamorf 3D-t már korábban is láthattuk – leginkább olyan helyszíneken, mint a New York-i Times Square és a londoni Piccadilly Circus –, de ez az első alkalom, hogy a nézők szemmagasságban tapasztalhatják meg a 3D hatást.

A képernyő a londoni King's Cross pályaudvaron debütált, a Heinz Halloween előtti kísérteties reklámjával – így az élelmiszeripari óriás az egyik első márka a világon, aki ezt az új technológiát alkalmazza hirdetései során.

„A fantasztikus, új – és a világon első – 3D-s hirdetésünk a Halloween előtti időszakban mindenkit megörvendeztet, és nagyon örülünk, hogy az elsők között lehetünk, akik megtapasztalhatják ezt a vadonatúj technológiát. A Halloween rajongók jól tudják, hogy ha van valami, amit a vámpírok utálnak, az a fokhagyma. Ennek ellenére hidd el, hogy ahogy a reklámunk is mutatja, a fekete fokhagymás majonézünk olyan jó, hogy még a vámpírok sem tudnak ellenállni neki." – árulta el Hannah Winterbourne, a Heinz kommunikációs és márkaépítési igazgatója.

FEKETE MAJONÉZ, AMINEK MÉG A VÁMPÍROK SEM TUDNAK ELLENÁLLNI

A Heinz az új vegán majonézt a fekete fokhagyma földes-diós jegyeivel és enyhén édes ízével kombinálta, amely garantáltan megrémíti (és bizsergeti) az ízlelőbimbókat. A Heinz [Scarily Good] Black Garlic Mayo a tökéletes szósz minden „kísérteties” ételhez, főleg a Halloweeni időszakban.

A limitált termék 3 féle izgalmas csomagolást kapott. Csontváz, sütőtök és vámpír design kapható a SPAR és INTERSPAR üzleteiben október 13-tól, de csak kísértetiesen korlátozott ideig. Tartsd nyitva a szemed, légy résen: különleges Heinz Halloweeni nyereménycsomagok várják a gazdáikat, amely nyereményjátékokat az Instagramon találhatsz meg. Ne habozz, és keress rá a #Heinzfeketemajonéz hashtag alatt futó nyereményjátékainkra!

 

További információ az alábbi elérhetőségen:

Képek és videók: https://owncloud.opencom.hu/index.php/s/65qGYdxOIapQUmz

Juhász-Kiss Barbara ​ ​ ​ ​ ​ Open Communications ​ ​ ​ ​ ​ [email protected] ​ 06 30 399 2254

 

 

Kapj híreket a postafiókodba

A "Feliratkozás" gombra kattintással megerősítem, hogy elolvastam és elfogadtam a következőt: Adatvédelmi politikája.